Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
May 4, 2009
Image Size
153 KB
Resolution
700×5000
Thumb

Stats

Views
2,205 (1 today)
Favourites
63 (who?)
Comments
34
Downloads
71
×
+ OC Age meme + by MADxxasxaHATTER + OC Age meme + by MADxxasxaHATTER
( I bet this idea has been done alot of times already... ;; )
It's so short xD I'm sorry.

BUT PLEASE ENJOY IT ANYWHO! If you decide to do this meme :'D
I haven't actually -done- the meme yet, but even so... I tag everyone with a vowel in their username. @u@ (hahaaa.)
(you don't need to do it if you don't want to, don't worry.)

please link back to this meme if you use it! Thankyou~

ALL RIGHT! Added more questions~! >v</
Add a Comment:
 
:iconrachaelsong:
RachaelSong Featured By Owner Aug 27, 2010
I LOVE THIS *u*♥♥
If I ever do a meme it'll be this one :">
Reply
:iconmadxxasxahatter:
MADxxasxaHATTER Featured By Owner Sep 1, 2010
LOL jhfdkjghdf TAT!! Tyyy
Reply
:iconrachaelsong:
RachaelSong Featured By Owner Sep 1, 2010
You're welcome! ♥♥♥♥
Reply
:iconredcandyflower:
redcandyflower Featured By Owner Dec 27, 2009
have too do this one day >.<
Reply
:iconmadxxasxahatter:
MADxxasxaHATTER Featured By Owner Dec 27, 2009
Ahhhh ty!! ;0;~~ send me a link if you do! *v*
Reply
:iconjheans:
jheans Featured By Owner Oct 19, 2009
i think i'm gonna do this x3
Reply
:iconmadxxasxahatter:
MADxxasxaHATTER Featured By Owner Oct 19, 2009
Ohh, yay!! :D
Thankyoou~~ >v<//
Reply
:iconr-little-red-r:
R-Little-Red-R Featured By Owner Aug 6, 2009
Do you mind if i do this? =P
Reply
:iconmadxxasxahatter:
MADxxasxaHATTER Featured By Owner Aug 6, 2009
Uwahh, of course you may~!!
Lol, I... I forgot about it xDD;; -should do it too, as it's my own meme @__@;;-

Tell me when you finish, haha! ^^//
:rose:
Reply
:iconlatsy:
latsy Featured By Owner May 7, 2009
i will so do this
someday

when i get a tablett >A<
Reply
Add a Comment: